2011. június 30., csütörtök

Wibo márkájú eredeti Pampers pelenka tároló!!! - Jelenlegi ára: 1 Ft

Eladó a képen látható amerikai Wibo márkájú Pampers pelenka tároló.
Falra szerelhető, oldalaiba popsitörlő kendő tároló doboznak kiképzett tartó, alul ugyszintén akár törlő kendőnek vagy akármi másnak(pl: _ én kis kosárkát tettem oda amibe a popsi kenőcsöt, lázmérőt, fültisztitót stb tároltam)való tartó!
Kb50-60 pelenka fér bele. belül állitható a pelenka méretéhez ezért az összes mérethez jó!!
Egyetlen kis hibája hogy az eleje felnyitásakor amikor töltöttem fel, az egyik oldalt a ki pöcök letört, én müanyag klippel fogattam oda és igy is teljesen jó, használható!! (fényképeztem! )
Egyedi, és nagyon praktikus!!
Ha kérdésed van irj!!!


Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2011-07-02 11:40
. Wibo márkájú eredeti Pampers pelenka tároló!!! - Jelenlegi ára: 1 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése